Elektroninis archyvas

Elektroninis archyvas„Herman data“ Earchyvas – elektroninis archyvas dokumentų valdymui. Tai efektyvus ir inovatyvus būdas valdyti Jūsų įmonės dokumentus. Naudodami elektroninį archyvą, mes apskaitysime Jūsų dokumentus, skenuosime ir įkelsime juos į elektroninį archyvą. Jūsų dokumentai bus pasiekiami visą parą iš bet kurios pasaulio vietos. Jums te reiks prisijungti prie sistemos ir galėsite matyti visus savo dokumentus vienoje vietoje.

Esant poreikiui, prisijungę prie elektroninio archyvo sistemos, galėsite užsakyti popierinio dokumento pristatymą įvairiais būdais. Tai gali būti popierinio dokumento skaitmeninė versija arba popierinis dokumentas, visa tai bus pristatyta į Jūsų nurodytą vietą.

Mūsų elektroninis archyvas suteiks Jums galimybę matyti popierinių dokumentų esamą būseną – Jūs matysite, pas ką dokumentai yra realiu laiku (ar Jūsų biure ir pas kokį darbuotoją, ar pas mus saugykloje). Earchyve galėsite matyti visą dokumentų judėjimo istoriją, dokumentus, kurių saugojimo terminas yra pasibaigęs ir kuriuos galite patys sunaikinti ar perduoti šį procesą į mūsų profesionalias rankas.

Mūsų tikslas – Jūsų biuras be popieriaus.

Elektroninio archyvo nauda:

  • Paprastas elektroninio archyvo naudojimas.
  • Jūsų dokumentų valdymas bet kur ir bet kada.
  • Greita ir paprasta dokumentų paieška.
  • Tarptautiniai saugumo standartai.
  • Visi Jūsų dokumentai vienoje vietoje.

Taip pat konsultuojame elektroninių dokumentų sukūrimo ir pasirašymo klausimais. Supažindiname, kaip naudoti ir sukurti adoc elektroninius dokumentus.